{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب بقیه ارمیارو نمیدونم ولی من هیچوق فک نمیکردم که یه روز

خب بقیه ارمیارو نمیدونم ولی من هیچوق فک نمیکردم که یه روزی برسه که با خندشون بتونم خوشحال بشم درواقع زندگی کنم اونا زندگی منن و نمیتونم اصلا از ذهنم بیارمشون بیرون حتی اگه یه روزم نبینمشون یا از دستشون بدم
میدونم که هیچوق اونا ترکم نمیکنن چون به من و همه ی ارمیا قول دادن که هیچوق تنهامون نزارن
دیدگاه ها (۱۱)

چشای تو = زندگی من 🥲🥲🥺 لایک کن عجقم

🥰🥲🥺بلایککک

این پسر قلب منو دزدیده برده :))))

گوگولی مگولی کی بودی مامانی ؟ ها ؟

چند پارتی تهبونگ p⁷&تو به من کمک کردی...درست وقتی که بهش نیا...

...مرثیواقعا از همتون ممنونم خیلی خوشحال شدمناراحت بودم ولی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط