{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگه پاییز اومده گرشا رضایی

تو را به باران قول داده ام
و به برف...و به آفتاب...
تورا به جاده ...به موسیقی...
تورا  به کوه..
تو را به لذت ..
تورا به صدایم به نوشته هایم
تو را به تنهایی ام
تو را به خالی ترین جای وجودم
تورا به قلبم قول داده ام
و می دانم ...می دانم
تو آن قدر خوبی که
مرا بدقول نمی کنی... !

🎵 #مگه_پاییز_اومده
🎤 #گرشا_رضایی

#دلتنگی
#بارون_بهاری
#خاطرات
دیدگاه ها (۱۳)

بغض دریا عارف

طبل بی عاری

اجرای پوست شیر کنسرت ابی

عوض نمیشی شادمهر

دروغ شیرینچپتر شانزدهمفقط به خاطر یک لبخند ؟ یک لبخند و دستی...

عفریته تاریکی نویسنده مرتضی متقیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط