{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منکه تسلیم تو بودم

منکه تسلیم تو بودم
از چه جنگی زخم خوردی
با کی میجنگی عزیزم
من ببازم تو نبردی !
دستمو بالا گرفتم
نه واسه عقب نشینی
روبروت آینه گذاشتم
زندگیمونو ببینی ببینی


"سرنوشت"

#خاص
دیدگاه ها (۳)

بترس از کسی که یاری جز خدا ندارد....تنها_با_توحرف_حساب دل نش...

دلتنگ توام" ای تو همانی ک ندارم! #خاص@Behrooz66

@Behrooz66

قسمتی از #درامتدادشب#Behrooz66

پارت نوزدهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط