{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شب که می شود ؛

شب که می شود ؛
تمامِ جهان می خوابند ...
من می مانم و سکوتی که درد می کند ...
من می مانم واوتوبان های
که بی هدف می تازند ..شب که میشود
تنهایی ام را در آغوش می کشم ...
چشمانم را می بندم
و به اسرارِ کهکشان می اندیشم ...
میانِ این بیداریِ عمیق ؛
حتی صدایِ نفس هایِ خدا را می توان شنید ...ومن چ دیوانه وار..
این تنهاییِ فیلسوفانه رادوست دارم..🍃
دیدگاه ها (۰)

آدما همیشه فکر می‌کنن میشه برگشتمیشه جبران کرد، میشه معذرت خ...

ای #روزگـارمن #راهـهای نرفـته #بسـیار دارم .اما با تـو #یکـی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط