{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا میتونید فدای مادراتون بشید..

تا میتونید فدای مادراتون بشید..
فدای وجودشون
فدای صداشون...
تا هستن قدر بدونید...
پنج شنبه ات بخیر مادر اسمونی 🥀💔
دیدگاه ها (۱)

بعضی ها مثل خود شعر هستند..ردیف و قافیه و وزن دارند....اگر ه...

شادمهر یه جایی گفته بود چند سال پیش توی جوونی عاشق یه دختر ش...

امون از این دردهای بی درمون.

ددی فاکرم

ددی فاکرم

ددی فاکرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط