{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🎤My Dream 🌹

🎤My Dream 🌹

Part ⁹

هممون تایید کردیم که یونگی نشست پشت فرمون و ون و روشن کرد و از پارکینگ خارج شدیم .
یونگی 🎤 اول بریم خوابگاه؟
ایزابل 🌹 اره ممنون میشم.(لبخند)
هوبی : خب بگو ... تعریف کن چطوری ارمی شدی ؟
ایزابل 🌹 باشه ... اممم اولش که تو مدرسه چند تا از دوستام ارمی بودن و تعریف اهنگاتونو زیاد میکردن و بعدش منم امدم به چند تا از اهنگاتون گوش دادن ... راستش نخوام دروغ بگم اون موقع در اون حد جذب نشدم به خاطر همون دیگه ول کردم ولی هرجا هر وسیله ای با لگو یا اسم گروه رو میدیم میخریدم . بعد از اون یکم گذشت که یکی از دوستام همش در مورد جونگ کوک و تهیونگ حرف میزد که منم امدم و درمورد جونگ‌کوک و تهیونگ تحقیق کردم که اون اولا اسماتونو قاطی میکردم . دوباره ول کردم . چند ماهی گذشت که همینطور داشتم شبکه های ماهواره رو بالا پایین میکردم اهنگ who جیمین رو شنیدم . به نظرم صدای جیمین تو اون اهنگ عجیب بود و هنوزم که هنوزه با گوش دادن اون اهنگ جیمین یه حس عجیب و خاصی دارم . اون موقع چند تا دیگه از اهنگ های جیمین رو هم گوش دادم و حتی چند شب با صدای جیمین میخوابیدم . در نهایت درمورد جیمین تحقیق کردم و دوباره ول کردم . تو مرحله اخر قضیه اسکوتر برقی یونگی پیش امد که امدم تمام قضایا رو دنبال کردم و حتی جواب بعضی از کامنتا و هیتا رو هم میدادم ، با خودم گفتم چه کاریه بیا یه دفعه ارمی شو دیگه . بعد از اون دیگه کامل ارمی شدم . به نظر خودم یکم عجیب ارمی شدم .(لبخند)
(ادمین 🩵 اینجا داستان ارمی شدن خودم رو نوشتم .)
نامجون: داستان ارمی شدنت چقدر طولانی بود دختر.
جین : اره خیلی طولانی بود .
جیمین : پس تقریبا میشه گفت با اهنگ من ارمی شدی درسته؟(لبخند )
ایزابل 🌹 درسته .
هوبی : الان اهنگ مورد علاقت از کل گروه چیه؟
ایزابل 🌹 black swan.
یونگی 🎤 اهم ... رسیدیم خوابگاه .
ایزابل 🌹 عه ... مرسی ... الان زود میام .
همه اعضا سری تکون دادن و منم سریع پیاده شدم و رفتم سمت خوابگاه . کلیدمو در اوردن و در و باز کردم و از پله ها بالا رفتم و سمت اتاقمون رفتم و در اتاق و باز کردم و با وارد شدنم هم اتاقیام سراشونو بلند کردن . اونا هم داشتن وسایلشونو جمع میکردن ولی با گریه .رفتم داخل .
ایزابل 🌹 سلام ... چیشده ؟
لیانا : سلام کجا رفتی تو بعد اجرات؟ ندیدی چی شد ، امروز نتایج ازمون همه رو همونجا تو سالن اعلام کردن . اشک من اشک شوقه ولی اون دوتا نه . من قبول شدم دختررر باورم نمیشههه.
نگاهی به لنا و جنا کردم که صورتاشون خیس از اشک بود . اروم رفتم سمتشون و نشستم پیششون .
ایزابل 🌹 هی گریه نکنید دخترا .
لیانا : تو چی شدی ایزابل ؟
ایزابل 🌹 یادتونه پی دی نیم گفته بود یه نفر از اون پنج نفر که انتخاب میشن به عنوان عضو جدید وارد یه گروه دبیو کرده میشه؟
لیانا : اره یادمونه .
ایزابل 🌹 من اون یه نفرم ..امروزم قرارداد بستم .
لیانا : جدی؟چقدر زود من چند هفته بعد قراره قرارداد ببندم ...راستی عضو کدوم گروه شدی؟ ایلیت یا لسرافیم؟
ایزابل 🌹 هیچکدوم شاید باورتون نشه ولی عضو جدید BTS شدم .
لنا : واقعا؟(تعجب)
برگشتم سمت لنا که داشت اشکاشو پاک میکرد .
ایزابل 🌹 اره ... راستی لیانا مبارکه دختر .
جنا : وایییی میشه شما دوتا داغ دل مارو تازه نکنینن؟(گریه)
جفتشونو بغل کردم . میدونستم داره چی میگه ... بار ها و بار ها تصور میکردم که اینطور اشک بریزم و وسایلمو جمع کنم و برگردم ایران ولی ... خوشحالم تصوراتم فقط در حد تصور موند و اتفاق نیوفتاد . تصور اینکه همه چیز برای من اینطوری تموم بشه جیگرمو میسوزوند ... حالا جنا و لنا تصور نمیکنن ... دارن حسش میکنن . بغضم گرفت .
ایزابل 🌹 ناراحت نباشین ... شاید ... شاید چیز بهتری در انتظارتونه ... در هر حال شما تلاشتونو کردی و میدونین که تلاش کردین ولی نشد ... پس ... پس غصه نخورین ... الان شما میتونین به عنوان دنسر تست بدین یا حتی منیجر بشین . یا حتی میتونین دوباره اودیشن بدین ... نا امید نشین و ... ادامه بدین . باشه؟
لنا . جنا : باشه .
ایزابل 🌹....

شرط
۲۰ لایک
۲۰ کامنت
۵ بازنشر
دیدگاه ها (۲)

🎤My Dream 🌹Part ¹⁰ایزابل 🌹 افرین ... من باید سریع وسایلمو جم...

🎤My Dream 🌹 Part ¹¹ایزابل 🌹 یونگی به خاطر ... من بزار بیدار ...

I just want to be who I want to be...I just want to perform ...

🪽 Angel of salvation 🪽part ⁶⁴ کامنتا....شرط ۳۵ لایک ۱۲ بازنش...

🎤My Dream 🌹 Part ⁶که ... باورم نمیشه ... واقعیه؟یعنی بالاخره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط