اینم اولین سحریم، دیروز رو بدون سحری روزه گرفتم، امشبم تو
اینم اولین سحریم، دیروز رو بدون سحری روزه گرفتم، امشبم تو هفت دقیقه مونده به اذون شروع به سحری خوردن کردم :-D
- ۲.۷k
- ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط