{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها من میرم از ویس دیگه خسته شدم اینقد بی ادبیو اینق بیش

بچها من میرم از ویس دیگه خسته شدم اینقد بی ادبیو اینق بیشعوریو دیدم نمی تونم تحمل کنم الانم خروج کاربر میدم شاید از دست آدمای بیشعوره بی ادب راحت شم خداحافظ همگی
دیدگاه ها (۳۷)

بخداااااا این عنتر دهنشو نبنده یه کاری می کنما جرش میدما آپد...

آپدیت اینستای یوری] cafe[

بچها زهرا گفت که بگم الان نمیاد فردا میاد ویس

cara برای آجی کارام

قاتل زنجیرای من 🩸⛓️[۱۷]تا اینکه دید ا/ت آروم چشماشو باز میکن...

من عاشق نمیشم 🚫🍷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط