{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پیام داد: ببخشید. اون موقع خیلی گرفتار بودم رفتارم درست ن

پیام داد: ببخشید. اون موقع خیلی گرفتار بودم رفتارم درست نبود.
جواب دادم: باشه. دیگه از دست ات ناراحت نیستم.
نوشت: فرصت داری با‌ هم ناهار بخوریم.
نوشتم: از چرخه رنجیدن-بخشیدن ات خسته شده‌ام. جز آدم‌هایی هستی که برات آرزوهای خوب دارم ولی آرزوهای خودم برام مهم‌تره.
دیدگاه ها (۱)

😂🤦🏻‍♀️

ععه🤣😂🤦🏻‍♀️

خوندینش؟‌ ‌ ...

وای اون اون یونا بود تا منو دیده پرید بغلم منم تو بغل هم ...

وقتی رفیقش میگه که عاشقت شده و شوهرم اینو میفهمه Part :1داشت...

رمان: ببر من p7بعد از ۷ ساعت مدرسه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط