ویورس جونگکوک
ویورس جونگکوک
موفق باشید موفق باشید D:
«جونگکوک لینک چلنج سونجی و جونگوون انهایپن رو گذاشته»
کامنت جیمین زیر پستش:
اونا عالی انجامش دادن
کامنت جین زیر پست جونگکوک
اونا واقعا عالی انجامش دادن « کیوت نوشته »
جونگکوک زیر پست خودش ریپلای زده
درسته ؟ «کیوت نوشته »
جونگکوک اومده ویورس و لینك چلن تیکتاک پسرای بوی نکست دور رو گذاشته و نوشته ’ عالی انجام دادید ’
جههیون عضو BOYNEXTDOOR درمورد جونگکوک که پست تیکتاکشونو منشن کرده
"سونبه نیم، خیلی ممنونم.. 😍
این فکت که میتونم ویدیومو به تو نشون بدم، سونبه نیم، کسی که رویای من برای خواننده شدن رو پرورش داد، این واقعا برای من مثل یک رویاست. به عنوان کسی که به خوبی به عنوان فن سونبه نیم شناخته میشم، سخت کار میکنم تا تبدیل به خواننده هوبه ای شم که تو بخاطرش خجالت نکشی. برای این بچه که خیلی از تمام شما سونبه نیم ها الهام گرفته و از دوران کارآموزیش سخت تلاش کرده، تو این لحظه، احساس اینو داره که واقعا یه فن موفقه. ممنون!!
هرچند که این یه ویدیو کوچیکه ولی من تمام تلاشم رو کردم!
مرسی که مارو تماشا کردی!!ㅠㅜㅠㅜㅠ"
ریوو عضو BOYNEXTDOOR درمورد جونگکوک که پست تیکتاکشونو منشن کرده
"سونبه نیم.... ❣️
خیلی ممنونم ㅜㅜ
از اونجایی که این آهنگ و کریوگرافی سونبه نیم بود که من خیلی بهش احترام میذارم، من کریو رو در همون روز در محل یاد گرفتم و سعی کردم که فیلمبرداری کنم و نحل رو تغییر میدادم، تقریباً 30 بار طول کشید..
از اونجایی که قلب احترام/تحسین من برای موسیقی سونبه نیم و خود سونبه نیم بزرگ بود، فکر میکنم قلب و آرزوی من برای انجام بهتر کارا(برای انجام یک کار حتی بهتر) بزرگ بود! خیلی ممنونم ㅜㅜ🩷
سخت کار میکنم تا تبدیل به آرتیستی بشم که بتونه تبدیل به رویای بقیه، مثل سونبه نیما بشه!!"
ویورس جونگکوک
ایان .. ازش جوک نسازید( ادمین : میگم جریان و الان اگه بشه )
موفق باشید موفق باشید D:
«جونگکوک لینک چلنج سونجی و جونگوون انهایپن رو گذاشته»
کامنت جیمین زیر پستش:
اونا عالی انجامش دادن
کامنت جین زیر پست جونگکوک
اونا واقعا عالی انجامش دادن « کیوت نوشته »
جونگکوک زیر پست خودش ریپلای زده
درسته ؟ «کیوت نوشته »
جونگکوک اومده ویورس و لینك چلن تیکتاک پسرای بوی نکست دور رو گذاشته و نوشته ’ عالی انجام دادید ’
جههیون عضو BOYNEXTDOOR درمورد جونگکوک که پست تیکتاکشونو منشن کرده
"سونبه نیم، خیلی ممنونم.. 😍
این فکت که میتونم ویدیومو به تو نشون بدم، سونبه نیم، کسی که رویای من برای خواننده شدن رو پرورش داد، این واقعا برای من مثل یک رویاست. به عنوان کسی که به خوبی به عنوان فن سونبه نیم شناخته میشم، سخت کار میکنم تا تبدیل به خواننده هوبه ای شم که تو بخاطرش خجالت نکشی. برای این بچه که خیلی از تمام شما سونبه نیم ها الهام گرفته و از دوران کارآموزیش سخت تلاش کرده، تو این لحظه، احساس اینو داره که واقعا یه فن موفقه. ممنون!!
هرچند که این یه ویدیو کوچیکه ولی من تمام تلاشم رو کردم!
مرسی که مارو تماشا کردی!!ㅠㅜㅠㅜㅠ"
ریوو عضو BOYNEXTDOOR درمورد جونگکوک که پست تیکتاکشونو منشن کرده
"سونبه نیم.... ❣️
خیلی ممنونم ㅜㅜ
از اونجایی که این آهنگ و کریوگرافی سونبه نیم بود که من خیلی بهش احترام میذارم، من کریو رو در همون روز در محل یاد گرفتم و سعی کردم که فیلمبرداری کنم و نحل رو تغییر میدادم، تقریباً 30 بار طول کشید..
از اونجایی که قلب احترام/تحسین من برای موسیقی سونبه نیم و خود سونبه نیم بزرگ بود، فکر میکنم قلب و آرزوی من برای انجام بهتر کارا(برای انجام یک کار حتی بهتر) بزرگ بود! خیلی ممنونم ㅜㅜ🩷
سخت کار میکنم تا تبدیل به آرتیستی بشم که بتونه تبدیل به رویای بقیه، مثل سونبه نیما بشه!!"
ویورس جونگکوک
ایان .. ازش جوک نسازید( ادمین : میگم جریان و الان اگه بشه )
- ۲.۵k
- ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط