{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خبب پستا تموم شد (:

خبب پستا تموم شد (:
برین بخوابین فردا ۷ صبح امتحان دارم(: حالا ی چیزی بگم . من پرسپولیسیم ولی اگر اینارو گذاشتم حق بدید که به‌خاطر بردشون خوشحال باشم ، قصد توهین به استقلال رو ندارم ، استقلالم تیم خوبیه(:💙❤️
دیدگاه ها (۱)

به نظرتون علی افشار استقلالیه یا پرسپولیس 😰😂فقط خدانکنه این ...

بعد بگید چرا پرسپولیسیم(:

مکانت؟دور!قلبت؟دور!افکارت؟دور!موندم چجوری دوست دارم):

(:

Change in time / p.2

𝔀𝓲𝓷𝓽𝓮𝓻 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽𝔀𝓪𝓻𝓶𝓲𝓷𝓰"زمستان دل انگیز"part: ¹¹-مهم نیست ، ازشو...

SHATTERED GUARD

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط