{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ملت همیشه فحش دهنده!

ملت همیشه فحش دهنده!
مدتی قبل که سریال در حاشیه با اعتراض پزشکان مواجه شد به هر سایتی میرفتی مردم فحش داده بودن! خیلی هابه دکتراگفته بودن همتون بی سوادین! یه عده هم کمپین حمایت ازمهران مدیری راه انداخته بودن.خبر نامزدی سحر قریشی،همه بهش فحش داده بودن
(واسه نامزدکردن)!!! مردم تبریز به توهین فیتیله ایها اعتراض کردن،همه به تبریزی ها فحش دادن، تبریزی ها هم به فیتیله ای ها! خبر اعتراض مردم کرمان به توهین سریال شهرزاد به کرمانیها ،کرمانیها به ایزدیار و همه مردم به کرمانیها فحش داده بودن! هانیه توسلی تو اینستاگرامش فوت پاشایی رو تسلیت نگفت،همه مردم انقدر فحش بهش دادن تا صفحشو بست،پریناز ایزدیار عکس از سویچ ماشینش گذاشته بود،مردم انقدر فحشش دادن تا صفحشو بست! آزاده نامداری دوباره ازدواج کرد،مردم انقدر فحشش دادن و تهمت بهش زدن تا صفحشو بست! ملیکا شریفی نیا از(گربش عکس گذاشته بود) همه بهش فحش داده بودن! یه جا به (مادر)بهنوش بختیاری فحش داده بودن! انقدر سوابق ما ایرانی ها تو فحش دادن زیاده که تا صبح میشه مثال زد!
خود من بارها و بارها بی دلیل زیر موزیکام تو سایتا فحشای جانانه نوشتن!!
معین با اون سن و سال سیبیلشو زده بود، کلی بد و بیراه براش نوشته بودن!!

ما حتی به مرده ها هم رحم نمیکنیم. میریم تو صفحه ی یه دختر مرفهی که تصادف کرده و فوت شده و بدون اینکه حتی یک لحظه فکر کنیم پدر و مادرش چه حالی دارن،بهش فحش میدیم و انگ(فاحشه بودن) بهش میزنیم،خارجیها هم از دست ما در امان نیستن،اگه تو بازی فوتبال(گل خوردیم)میریم تو صفحه ی(مسی)و به(خواهر و مادرش) فحش رکیک میدیم واینجوری فرهنگ خودمونو به همه دنیا نشون میدیم،اگه صدا و سیما برنامه جام جهانی رو به خاطر لباس مجری زن برزیلی پخش نکرد،میریم تو صفحه ی اون خانم خارجی و بابت(لباسش) بهش فحش میدیم!

مردم ما روز به روز از فرهنگ و تمدن دور تر میشن،از ملتی که(سرانه ی مطالعه ی کتابش) از همه دنیا پایینتره، چه انتظاری میشه داشت؟

ملتی که فکر نمیکنن،بلکه اجازه میدن افکارشونو دیگران شکل بدن،ملتی که با (آدمهای موفق)مشکل دارن! ملتی که در مواجهه با هر موضوعی به جای(فکر کردن) دو کار انجام میدن اول (جو گیرمیشن و بعد فحش میدن)!!!
یعنی میشود در یک همفکری و همراهی با خودمون و دیگران، از این کار( زشت )که آبروی فرهنگ دیرین و تاریخی ما را به خطرانداخته جلوگیری کنیم؟؟؟؟؟
دیدگاه ها (۴)

گیاهای عزیزم همین الان یهویی اجازه گرفته بودن برن زیر بارون ...

بسم الله الرحمن الرحیمثانیه هاتون سرشار از لبخند خدا آخرین ر...

ژست آقایون یک روز بعددد از روز مرد :دیعجب فخر فروشی میکنن :/

به یاد دوران تحصیل :دی

درخواستی جونگین (وقتی توی بار...) P1

!اول بخونین همه ی عکسا رو و ویدیو رو تا ته ببینین و بعدش منط...

ابلیس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط