بی اعتمادم
بی اعتمادم
میدونی چرا
چون کبریتی دستمو
سوزوند که روش نوشته بود بی خطر
هِی رفیق به هر کسو ناکس
اعتــــــــــــــــــــماد نکن
میدونی چرا
چون کبریتی دستمو
سوزوند که روش نوشته بود بی خطر
هِی رفیق به هر کسو ناکس
اعتــــــــــــــــــــماد نکن
- ۱.۵k
- ۰۴ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط