{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تحمل کن روزای خوب میرسه…

تحمل کن روزای خوب میرسه…
.

برای دیدن گلها ، زمستان را تحمل کن
در این یخ بستگی مرگ گلستان را تحمل کن

تو تا امروز شش خوان را صبوری کرده ای جانم
برای فتح آبادی کمی خان را تحمل کن

شنیدم روزی اش را با خودش می آورد مهمان
به لطفش سفره ی خالی و بی نان را تحمل کن

تو را من می شناسم پادشاه شهر خواهی شد
تو ای یوسف ! برادرهای نادان را تحمل کن

شنیدم دیدنِ رنگین کمان را دوست میداری
برای دیدنش غوغای باران را تحمل کن
دیدگاه ها (۳)

فقط خدا....همه چی رو فقط از خدا بخواه....خداوند ...همان قانو...

دل قرص میدونی چیه؟!من دل قرص میخوام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط