{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسـم رب الحسـین🌔✨'

بسـم رب الحسـین🌔✨'

شدیدانیـازدارم‌آقای‌ِامام‌حسین‌ازم‌بپرسہ:
ـ کیفَ‌حٰالـُك؟!
منم‌بگـم:هَلۡيمكنك‌اَن‌ۡتَعٰانقني..!
«میشہ‌بغلـم‌کنے؟
دیدگاه ها (۰)

گفت‌از‌دلتنگےبنویس... گفتم‌دلتنگ‌ڪے؟گفت‌: «ح» !گفتم‌«ح‌»مثل‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط