{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ا‌𝅥گر ا‌𝅥یرا‌ںٰٰٖٖ‌ بجᩘز و𐨆‌‌‌یرا‌ن𐨆 س𐨆را‌𝅥 نیـ؁‌ـٹ

ا‌𝅥گر ا‌𝅥یرا‌ںٰٰٖٖ‌ بجᩘز و𐨆‌‌‌یرا‌ن𐨆 س𐨆را‌𝅥 نیـ؁‌ـٹ
مٰن𐨆 ا‌𝅥ین𐨆 و𐨆‌‌‌یرا‌ن𐨆 س𐨆را‌𝅥 ڕا ډو𐨆‌‌‌؁ـٹ دا‌رمٰ:)
همه تو کامنت ها بنویسن اگر ایران به جز ویران سرا نیست من این ویران سرا را دوست دارم:)
دیدگاه ها (۱۳)

:))

ادیت زدم؛)نظرت بآنو؟ایگ نکن زیبا🦋

مرسی که تحملم کردی:)))

گر ایران ویران سرا است ..من این ویران سرا را دوست میدارم ..

اگر ایران به جز ویران سرا نیست،من این ویران سرا را دوست دارم...

اگر ایران به جز ویران سرا نیست من این ویران سرا را دوست دارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط