{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دستش که به آب خـورد

دستش که به آب خـورد
یـاد وصیـت پدرش افتاد
"کنارش بمان"
مظلوم تر از او نیست
چنان سراسیمه بازگشت
که دست هایش را جا گذاشت... 😔

السلام علیک یا قمر بنی هاشم
دیدگاه ها (۱)

تسلیت به همه

یا حسین

دوستت دارم و هیچ چیزی جز این ندارم، سلطان عشششقم

عششششششق

✋دستش که به آب خوردیاد وصیت پدرش افتاد"کنارش بمان"مظلوم تر ا...

السلام علی المهدی ارواحنالهم فدا

چنان سراسیمه بازگشت که دست هایش را جا گذاشت ...🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط