در اینجا با تنهایی خود مینشینم تا ببینم کدام یک از ما زود
در اینجا با تنهایی خود مینشینم تا ببینم کدام یک از ما زودتر میرود , من یا این تنهایی ؟؟ احاطه شده ام در دنیایی که تو هستی اما تو را نمیبینم , در این کره خاکی سرگردان مانده ام بی تو و من یک به یک درهای اتفاق را باز میکنم با آن امید که تو از پشت یکی از این درها بیرون بیایی و بگویی من همین جا هستم ببین من را که اینجا کنار تو ایستاده ام این همه وقت , بیا بنشین و از دلتنگی هایت در نبودنم بگو و من بگویم و بگویم تا به خواب بروم خوابی عمیق که شاید در خواب هم کنارم نشسته باشی و تو را ببینم
- ۵۶۷
- ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط