***بی تو تنها گریه کردم تو شبای بی ستاره
***بی تو تنها گریه کردم تو شبای بی ستاره
انتظارتو کشیدم تا که برگردی دوباره
در غروب رفتنت، لحظه هایم را شکستم
زیر بارون جدایی با خیال تو نشستم
پشت شیشه روز و شب ، دل به بارون می سپارم
من برای گریه هام، چشمه ها رو کم می یارم
انتظار با تو بودن منو از پا در میاره
ترس از این دارم که بی تو ، تا ابد چشام بباره***
انتظارتو کشیدم تا که برگردی دوباره
در غروب رفتنت، لحظه هایم را شکستم
زیر بارون جدایی با خیال تو نشستم
پشت شیشه روز و شب ، دل به بارون می سپارم
من برای گریه هام، چشمه ها رو کم می یارم
انتظار با تو بودن منو از پا در میاره
ترس از این دارم که بی تو ، تا ابد چشام بباره***
- ۲.۶k
- ۰۲ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط