#افسانه
#افسانه
یه افسانه میگه وقتی میمیری و دوباره در کالبد نوزاد به این سیاره میای ، همیشه یک فرشته هست که انگشتش رو روی لبت میزاره به این نشونه که نباید راز این تناسخ رو فاش کنی ، و گودی بالای لبمون هم بخاطر اینه :) 👼🏽🥜
یه افسانه میگه وقتی میمیری و دوباره در کالبد نوزاد به این سیاره میای ، همیشه یک فرشته هست که انگشتش رو روی لبت میزاره به این نشونه که نباید راز این تناسخ رو فاش کنی ، و گودی بالای لبمون هم بخاطر اینه :) 👼🏽🥜
- ۲.۰k
- ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط