{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها یه جوک دارم

بچه ها یه جوک دارم
قبلا منو دوستم رفتیم دندی ورلد بازی کنیم دوستم گفتش : هرکی ببازه گاوه
بعد یدفه دوستم مرد گفتم گاو شدی بعد گفت مممااااااووووووووووووووووو_
چیز لایک و ساب فراموش نش
دیدگاه ها (۰)

این آهنگ حس عجیبی میده

@amy19 یوههدهااهها

شیرینی جدیدی که مامانم پخته یام یام

ایشون دوستم اسمش میترا هستش و اینکه محتواش عالیهبنظرتون بگم ...

خب بچه ها میخوام براتون یکی از اتفاقات ی طورایی ترسناک دوسال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط