{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دو تایے تو حرم بودن

دو تایے تو حرم بودن
تمومہ عشق و دنیامہ
بگم دستت درست آقا
دیگہ " دستش" تو دستامہ
#روزیتون_بشہ😍 #روزی.ماهم.بشه😊
#انشاءاللہ☺ ️🌹
دیدگاه ها (۱۳)

چرا بعضی ها نماز نمیخوانند ؟یکی از دوستان سبب نماز خواندن ا...

عشق در تاریکی پارت: ۱۲بعد از اینکه قرار شد فردا بریم برای تح...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط