مامان خودتو نزن صورتت خراب میشه....بابا گریه نکن...عشقم چ
مامان خودتو نزن صورتت خراب میشه....بابا گریه نکن...عشقم چرا گریه میکنی وقتی که بودم ارزشمو فهمیدی..رفیق عزیزم تو گریه کن چون باهم خیلی صمیمی بودیم...رفیق حلالم کن اگه بدی چیزی دیدی....مامان یادته میگفتی الهی نباشی الان دیگ نیستم...
بابا اون روز اومد که مردم دارن بهت میگن غم آخرتون باشه دختر خوبی بود...چرا گریه میکنید.¿؟عشقم فکروشو نمیکردم اینقد دوسم داشته باشی اخه تو این دنیا ارزشمو نفهمیدی ...عشقم ببخش که تنهات گذاشتم ....بابا دیگ دختری ب اسم حدیث نداری...مامان دیگ حدیثو نیس عشقم دیگ اگ بهم اس بدی نمیتونم جواب بدم....رفیق تو هم اگ اس بدی نمیتونم جواب بدم توروخدا ببخشید.مامان بابا عشقم رفیقم هروقت میان سرخاکم ببخشید که نمیتونم درمقابلتون بلند بشم...ولی درعوض خاک زیر پاتونم......بهترین رفیقم فــــاطی فقط تو ارزشمو فهمیدی..سلامتی اون روز ...منتظر اون روزم خدایا کی بیاد ...من منتظــــرم
عجب روزیه اون روز عـــجـــــب ...
.......
بابا اون روز اومد که مردم دارن بهت میگن غم آخرتون باشه دختر خوبی بود...چرا گریه میکنید.¿؟عشقم فکروشو نمیکردم اینقد دوسم داشته باشی اخه تو این دنیا ارزشمو نفهمیدی ...عشقم ببخش که تنهات گذاشتم ....بابا دیگ دختری ب اسم حدیث نداری...مامان دیگ حدیثو نیس عشقم دیگ اگ بهم اس بدی نمیتونم جواب بدم....رفیق تو هم اگ اس بدی نمیتونم جواب بدم توروخدا ببخشید.مامان بابا عشقم رفیقم هروقت میان سرخاکم ببخشید که نمیتونم درمقابلتون بلند بشم...ولی درعوض خاک زیر پاتونم......بهترین رفیقم فــــاطی فقط تو ارزشمو فهمیدی..سلامتی اون روز ...منتظر اون روزم خدایا کی بیاد ...من منتظــــرم
عجب روزیه اون روز عـــجـــــب ...
.......
- ۱۴.۶k
- ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط