{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زمان همه چیز را درست نمی‌کند، زمان خیلی چیزها را خراب می‌

زمان همه چیز را درست نمی‌کند، زمان خیلی چیزها را خراب می‌کند. مثلا انحنای کودکانه‌ی گونه‌های آدم را، مثلا چشم‌ها را، خطوط باریک لب‌ها را، شادابی و نشاط را، جوانی را...
گذر زمان، خیلی چیزها را از هم می‌پاشد، این را از پدربزرگ پیری بپرس که به تماشای عکس‌های کودکیش نشسته، از مادری بپرس که هنوز احساسات کودکانه دارد اما در خیابان، غریبه‌ها "مادر" خطابش می‌کنند.
گذر زمان خوب نیست، آدم‌ها را پیر، خانه‌ها را مخروبه و برگ‌ها را زرد می‌کند. گذر زمان از کودک‌ها پیر و از درخت‌های سبز، الوار می‌سازد.
من از گذر زمان می‌ترسم. از اینکه روزی آنقدر شکسته شوم که شیطنت و رهایی، از چشم‌هام بعید باشد، که لبخند بزنم و همه بدانند جنس این لبخند با لبخندهای واقعی فرق دارد، که صدام، که نگاهم، که دست‌هام؛ به لرزش افتاده‌باشد، که افسوس روزهای رفته، بزرگترین دارایی من باشد. می‌ترسم به اندازه‌ی کافی شیطنت نکرده‌باشم.
من از گذر زمان می‌ترسم...🌿
دیدگاه ها (۳۶)

💔

🙁😂

چگونه فراموش میشود ؟آیا فراموش میشود ؟صدا : خسرو شکیبایی

میدونی ، بلوغ به سن و سال نیستتو زمانی بالغ شدی که سکوت رو ب...

𝒑𝒂𝒓𝒕 ⁴ مادربزرگ یه دقیقه گیچ...

𝒑𝒂𝒓𝒕 ⁶ ات مظلوم : پدر جان...

𝒑𝒂𝒓𝒕 ¹ مهمونی توی خونه که چه عر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط