هه امروزپی داده میگه معزرت میخوام همه چی رو اشتباه فهمیدی
هه امروزپی داده میگه معزرت میخوام همه چی رو اشتباه فهمیدی
میدونی چرا؟!بهم پی داده چون دوستم بهش گفته بودمن خودم ده تادوست پسردارم
په توی لاشی هم هیچ وقت پانمیدم
هه منم بهش گفتم لاشی دیگه نیازی بهت ندارم
گفت:چرا؟!بهش گفتم خسته شودم ازت واسه همین رفتم بایکی دیگه
گفت:چی توبه من خیانت کردی؟!بهش گفتم نه؛
من خیانت نکردم توهلم دادی داشتم میوفتادم اونم بغلم کرد....!!!
دیگه ساکت شود
هه
میدونی چرا؟!بهم پی داده چون دوستم بهش گفته بودمن خودم ده تادوست پسردارم
په توی لاشی هم هیچ وقت پانمیدم
هه منم بهش گفتم لاشی دیگه نیازی بهت ندارم
گفت:چرا؟!بهش گفتم خسته شودم ازت واسه همین رفتم بایکی دیگه
گفت:چی توبه من خیانت کردی؟!بهش گفتم نه؛
من خیانت نکردم توهلم دادی داشتم میوفتادم اونم بغلم کرد....!!!
دیگه ساکت شود
هه
- ۵.۶k
- ۲۲ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط