{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همیشه بیشترین آسیب رو از سمت کسی دیدم که خیلی دوسش داش

من همیشه بیشترین آسیب رو از سمت کسی دیدم که خیلی دوسش داشتم.
برای همین یاد گرفتم دیگه کسیو دوست نداشته باشم
دیگه به کسی اعتماد نکنم
ترجیح دادم از نظر بقیه یه عو‌ضی باشم.
اینکه کسی نتونه بهم نزدیک بشه
خیلی بهتره تا نزدیک بشه و آسیب بزنه و به روی خودش نیاره^^
دیدگاه ها (۲)

#پرسپولیس_زیباترین_عشق_جهان

#ساندویج قارچ پنیر

رمان نابودی پارت ۱۹

سلام عزیزانمممم✨امیدوارم حالتون خوب باشه.حقیقتن الکی نیومدم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط