{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو حق نداری راجع به کسی

تو حق نداری راجع به کسی
قضاوت کنی
که کل زندگیشو ندیدی ...
روزای سختشو حس نکردی
از نزدیک شاهد هیچی نبودی

تو فقط به قسمت کوچیک
از عمرشو تماشا کردی
تو فقط دیدی چیکار کرده،
ولی ندیدی بهش چی گذشته
شاید این بهترین تصمیمی بوده
که اون آدم گرفته
ولی قضاوت بدترین تصمیمیه
که تو گرفتی ..!
دیدگاه ها (۱)

مانند کاکتوس باش، پرخار اما پرجذبه،تنها و گوشه گیر اما خاص و...

سلام صبح بخیر بر همه اهالی ویسگون😍💛❤

هدیه به عزیزان اسمانی

کسخلان گروگان

اسم فیک: اون واسه منه p48 ات: اون میومد جلو و من مجبور بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط