{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میپرسی چرا اینو پست کردم؟؟؟

میپرسی چرا اینو پست کردم؟؟؟

عزیزم خودت متوجه نمیشی
نمیدونم بعد اینکه اینو بخونی بازم دوست باشیم یا نه
ولی اگه آدمه با شعور و با فرهنگی باشی بازم دوستیم
شبه ۴۰ پدر بزرگمون و یادته که؟
اون حرفا رو رفتی پشت سره من زدی
بعد مهرسانا به من گفت تو به من گفتی این چقد دو قطبی عه که رفته با حسام
بعد تو گفتی که فقط به من گفتی مغرور
خب اوکی من اون شب حرف تورو باور کردم
ولی نمیدونی
من اون شب و تا صبح بیدار موندم و به این فک میکردم که
من چه اشکالی دارم؟؟؟
ینی من واقعا زشتم؟؟؟؟
ینی من مغرورم؟؟؟
نمیدونی چقد به حرفت فک کردم
من به تو اعتماد داشتم بعد رفتی پشت سرم این حرف و زدی؟؟
(اشکال نداره مردم در مورد آرزو هاشون زیاد حرف میزنن)
(خو حداقل گوه میخوری دوتا بیشتر بزار که میخوری قشنگ سیر شی)
من اون شب حرفه تورو باور کردم
ولی با رفتار هایی که ازت دیدم الان حرف مهرسانا رو باور میکنم
عزیزم تو خودت یه دو قطبی هستی
جلوم میگی ۱۰۰ درصد دوسم داری و اینا
اون وقت پشت سرم میری اون حرفا رو میزنی؟؟
عزیزم اگه خ/یه داشتی میومدی جلوم میگفتی
خوبی هایی که من به تو کردم و با انگشت دست هم نمیشه شمرد
نصف بیشتر زندگیت و مَدیونه منی بعد اینکارو با من کردی؟
هرچی بلد نبودی و من به تو یاد دادم
همین زیبای حقیقی و من برات گذاشتم دیدی
ویسگون و من برات ریختم
تو که همون اولش میگفتی میخوام پاک کنم
عزیزم بخاطر منه که جونگ کوک و میشناسی و دوسش داری
ولی مطمئن باش اگه یروزی به احتماله اصن زیره صفر با جونگ کوک ازدواج کنم
مطمئن باش نمیزارم حتا برای یک صدم ثانیه همو از نزدیک ببینید هیچوقت!
همیشه با بابام پاسور بازی میکردم ببازه منو بیاره پیشت
هزار بار آمدم ولی خونه نبودی
خیلی بار ها با مامان بابام دعوا کردم تو بیای پیشم یا من بیام پیشت
میدونی اون شب هایی که پیشم میخوابیدی فرداش میرفتی چقد گریه میکردم؟
نه نمیدونی
چون من خوب بلدم قایمش کنم
من خوب بلدم تظاهر کنم حالم عالیه اون وقت تو از کجا میخوای بدونی چمه؟؟
حیفه من برای تو
حیفه اون گل هایی که برات چیندم
حیفه اون بوس ها
حیفه اون حرفا
تازه بعدش اومدی گفتی مهرسانا منو بیشتر از همتون درک میکنه
آره خیلی من اصن درکت نکردم؟؟
خود مهرسانا میاد پشت سرت حرف میزنه اون وقت درکت میکنه؟؟
چقدر عجیب
برو با همون مهرسانا جونت
همیشه با ذوق میومدم که بغلت کنم
اما حتا دست هم نمیدادی
حتا اون روز خونه مامان بزرگمون بهت میگم بیا نمیای؟؟؟
خب بک///یرم ولی اون روز من رفتم تو بالکن گریه کردم
همون حرفت برای پودر کردن قلبم کافی بود!
ولی خب مهم نیس
ببین چقدر روم فشار گذاشتی که این حرفو میزنم
چون منم خسته شدممم
تو کسی بودی که تو فامیل خیلی دوسش داشتم
فرد مورد علاقم تو فامیل بودی
همیشه خود خوری میکردم که بیام پیشه تو
اون شب که رفتم خونه حسام شون
قبلش به مامانم گفتم زنگ بزنه مامانت که شما ام بیاین اونجا که من با تو باشم
مامانم زنگ زد ولی مامانت جواب نداد
همیشه با تو بهم خوشمیگذره
آخه چرا من باید کناره کسی که دوسش دارم احساسه اضافه بودن کنم؟؟
بهم احساسه اضافه بودن دادی (دستت درد نکنه)
البته با اینکه این کارا رو باهام کردی من بازم دوستت دارم
ولی تو هیچوقت از ته قلبت دوسم نداشتی
همیشه با یاد خاطراتت گریم میاد
وقتایی که تو حیاط بازی میکردیم گل و پر پر میکردیم میریختیم سرمون
وقتایی که بازی میکردیم
میخندیدیم
پارک میرفتیم
حیفه من برای تو
حیفه دستم که بخاطر تو زخم کرده بودم
حیفه کارایی که من برای تو کردم
البته...
اینو بدون که
هنوزم میتونی کاری کنی
ببین اگه من دوباره باهات دوست بشم رفتارم ۳۶۰ درجه تغییر میکنه
ینی الان نباشی بک///یرم
ولی اون موقع که دوستیم و صمیمی هستیم
نباشی میمیرم
ینی الان نباشی بک///یرم
اون موقع نباشی میمیرم
عزیزم من پیام ندادم اما تو ام دیگه پیام ندادی
همیشه من باید پیام بدم تا پیام بدی؟؟
فک نکن خرم
هر روز میرم اون پیجم و میبینم
حتا صفحه چت و پاک کردی پس گوه نخور
من دوستت داشتم پس گوه نخور
همیشه مهرسانا جونت و به من ترجیح دادی پس گوهنخور
حتا اون روز خونه مامان بزرگمون که تو بغله الینا گریه کردم
بخاطر این بود که من اونجا بودم ولی هیچ توجهی به من نکردی
هیچ توجهی نکردی پس گوهنخور
همیشه من باید بیام سمتت هیچوقت تلاش نکردی برای دوستیمون پس گوهنخور

@btsforevr
دیدگاه ها (۲۲)

امیدوارم🤓😝@btsforevr

عشقم و هرچی داشتم و بهت دادم ولی همش و ریختی تو سطل زباله💘@b...

هتل ترانسیلوانیا : 🛐💘اصکی با اجازه و آیدی😝

مخاطب؟دارهتو کامنت ها هرکی و خواستین تگ کنید💘اصکی با اجازه و...

لانگ فیکشن از سونگمین/p3

اینجوری عاشقم بودی؟ Part²✨فردا صبح شوگا ساعت ۸ صبح پاشد و رف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط