دیدی ای دل عاقبت زخمت زدند...
دیدی ای دل عاقبت زخمت زدند...
گفته بودم مردم اینجا بدند...
دیدی ای دل ساقهی جانت شڪست...
آن عزیزت عهد و پیمانت شڪست...
دیدی ای دل حرف من بیجا نبود...
از برای عشق اینجا جا نبود...
دیدی ای دل دوستیها بیبهاست...
ڪمترین چیزی ڪه مییابی وفاست...
گفته بودم مردم اینجا بدند...
دیدی ای دل ساقهی جانت شڪست...
آن عزیزت عهد و پیمانت شڪست...
دیدی ای دل حرف من بیجا نبود...
از برای عشق اینجا جا نبود...
دیدی ای دل دوستیها بیبهاست...
ڪمترین چیزی ڪه مییابی وفاست...
- ۳.۵k
- ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط