{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصلنم خوشمزه نیست

اصلنم خوشمزه نیست
من اصلا گشنه نیستم
و اصلا نمیخوام و بوش خوب نیست خخخ
و مزه شم افتصاحه خخخ
دیدگاه ها (۱۲)

:||||||||

روزه اید پس هااااا خخخ

دیگه هیچی نمیخوام*___*

وقتی یکی از خدایان فوتبال و دارنده ی سه جام جهانی و زننده 12...

#دیالوگ +خواهر اگنس..._میدونم!معذرت میخوای؟تقصیر تو نیست میخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط