{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی اگه توی ویسگون رومیصا و مریم نبودن من خیلی تنها میشدم

ولی اگه توی ویسگون رومیصا و مریم نبودن من خیلی تنها میشدما 🥲
دم جفتتون گرم که هستید خدا برای من نگهتون دارع😘🤍✨
دیدگاه ها (۷)

https://wisgoon.com/hhaamim

ده کیلو عشق https://wisgoon.com/hhaamim

عشق منی بخدا قلب من تو این دوران حال بدی شمایید تو و آتی

کاش یه موی این پسر توی وجود بی وجود خیلی از مسئولین دنیا پرس...

همه میگن آدم مناسب توی زمان نامناسب. ولی من میگم آدم درست تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط