رفتی
رفتی
بی آنکه مرا به خدا بسپاری....
نمیدانم خدارا از یاد برده ای یا که مرا*
بی آنکه مرا به خدا بسپاری....
نمیدانم خدارا از یاد برده ای یا که مرا*
- ۲.۸k
- ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط