{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست دارم آجی

دوست دارم آجی
دیدگاه ها (۱)

:-)

دوست چیه دیوونه ما خواهریم

^∆اینو فهمیدم همون لحظههر کی سنگدل تره برندست:;∆∆^

اجی ریکو دارم میکشم 😀

با تمام مداد رنگی های دونیا فقط یه چیزی مینویسم اجی خیلی دوس...

برای اجی شینوبو و اجی میتسوری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط