{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وَسَطِ خَندِ یِهو ساکِت شُدُ گُفت:

وَسَطِ خَندِ یِهو ساکِت شُدُ گُفت:
خِیلی خَرابِ
گُفتَم:چی؟
گُفت:حالَم.......!
دیدگاه ها (۱)

مَن قَبل اَز دیدَن تو بِ عِشق اِعتقاد نَداشتَم

همه سیگارام ب فیلتر ختم میشن،همه فکرام به تو......♡

لَبخَندِ تو دُنیایِ مَنُ تَغیر میدِ

تو مَستیام میُفتَم یادِ لَباش......♡

سلام مجدد به همه حاجی بازی دیشب برزیل خیلی قشنگ بود و مساوی ...

خیلی حالم بده تو این زوزگار پس، چی میشه گفت😭😭♥

گفتم آه از دل دیوانه ایحافظ به توزیر لب خند زنان گفت که دیوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط