{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا چرا مگه من پست های بدی می زارم؟

واقعا چرا مگه من پست های بدی می زارم؟
دیدگاه ها (۰)

گدرتتتتت فروانننننن💪🏻💪🏻🇮🇷🇮🇷

ازم تو بپرس🤣🤣

وطنم 🇮🇷🙃از اون آدم فروشا ی ایرانن خیلییییی بدم میاد🙂🙂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🇮🇷🇮🇷🇮🇷

اگه دیدین پست نمی زارم بدونین تقصیر ویسگونه 😐💔دو سه تا پست م...

BABYMONSTER

اینجا فقط چیز های بنفش می زارم💜

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط