{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش

کاش
یه‌رفیق‌گیر‌بیارم
که‌باهاش‌خودسازی‌ڪنم..
ترك‌گناھ‌کنم؛
درس‌بخونم و مباحثہ‌کنم:)!
هرچندخیلۍڪم‌گیرمیاد،
ولی‌اگه‌پیدا‌کردم
ولش‌نکنم تاشھادت
دیدگاه ها (۰)

#تلنگرانه #امام‌زمانم اگر برای ظهور او دعا می‌کنید ،نشانه‌ی ...

خب قشنگام خواستم یچیزی رو بگم بهتون و برم.ببیند من اگه هرچقد...

پارت ۱۶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط