{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شب رفتم خونه رفیقم دورهمی گفتم دست خالی نرم ، از یخچال سو

شب رفتم خونه رفیقم دورهمی گفتم دست خالی نرم ، از یخچال سوپر مارکت ی ۵تا دونه بستنی مگنوم برداشتم ب قیمتش نگاه نکردم ؛
یهوو موقع حساب اس بانک اومد ۱تومن !!
گفتم داداش اشتباه حساب نکردی گفت نه دونه ۲۰۰تومنه آقا عشق و حال هزینه داره !!
عشق و حال ؟؟؟

شب رفتم خونه رفیقم دورهمی گفتم دست خالی نرم ، از یخچال سوپر مارکت ی ۵تا دونه بستنی مگنوم برداشتم ب قیمتش نگاه نکردم ؛
یهوو موقع حساب اس بانک اومد ۱تومن !!
گفتم داداش اشتباه حساب نکردی گفت نه دونه ۲۰۰تومنه آقا عشق و حال هزینه داره !!
عشق و حال ؟؟؟ مگنوم ؟؟
ببند نیشتو مرتیکه ...

🆔 💯
دیدگاه ها (۰)

ما پیروز شدیم 😁🆔 💯

از اسنپ بستنی و آبمیوه سفارش دادم. چند دقیقه بعد پیک تماس گر...

«پارت چهارم». «آرزوی من»تماس برقرار شد وشرو...

زندگی دوباره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط