{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از رفیق بی معرفت و نامرد و دو رو خیلییییییی بدم میاااااات

از رفیق بی معرفت و نامرد و دو رو خیلییییییی بدم میاااااات البته لیاقت کلمه رفیق نداره همش تقصیر منه
دیدگاه ها (۵)

✍اونــــــــے کــــہٍ عـشـقو به بازے میـگیـره شـــایـد در نظ...

‌اگر زندگیبا تمام نامِ بزرگ اشاین چیزی بود که من دیدممن داوط...

https://wisgoon.com/bts_ab

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط