{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

می خواستم که مشق لیلی کنم نوشتم حسین(ع)...🌻.°•

می خواستم که مشق لیلی کنم نوشتم حسین(ع)...🌻.°•
#حبیبی_یا_حسین_(ع)
دیدگاه ها (۱)

چو با حبیب نشینی و باده پیماییبه یاد دار محبان بادپیما را#حا...

خوشا صبحی که چون از خواب خیزم به آغوش تو از بستر گریزم #هوشن...

در دارالشفاء شیعیان و غیر شیعه داروے تربت تو اعجاز میڪند

حالم خوب می شود تنها با گریه بر حسین(ع).!♥️

هشتم محرم به یاد حضرت علی اکبر ( ع )

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط