بله خوب میدانم توضیح واضحات است اگر بگویم این آتشبس و م
بله خوب میدانم توضیح واضحات است اگر بگویم این آتشبس و مذاکرات کذایی بازی در زمین دشمن بود و خیانت است؛ ولاغیر ...
البته هرکسی نظر خودش را دارد؛ اما هر نظری بجز این نیز هم خیانت است و هم دیاثت.
البته هرکسی نظر خودش را دارد؛ اما هر نظری بجز این نیز هم خیانت است و هم دیاثت.
- ۴۹
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط