{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی باعث و بانیشو هرگز..😏 😏

ولی باعث و بانیشو هرگز..😏 😏
دیدگاه ها (۷)

کی دلشو جا گزاشته😄 ؟؟

ضعیفه عمه جونته😒 😏 👊

😏 😏 😏 😏

فقط خدا باعث بانیشو به خاک سیاه بشونه

خدا باعث و بانیشو خیر نده😮‍💨😒🥀 @rezitime🔥 #درود دوست عزیز! 🔥...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط