:)
:)
دوسش دارم
چون حسش مث خودمه
چون چشماش رو رو همه چی بسته
چون بغضش رو پنهان کرده
چون تنهاس
چون روزگار اطرافش مث خودش سیاه پوشه
چون منم
چون رعناس :)
زود تند سریع جویین شین
https://telegram.me/joinchat/BsXYJzylo-c-MmvJCrzzAg
دوسش دارم
چون حسش مث خودمه
چون چشماش رو رو همه چی بسته
چون بغضش رو پنهان کرده
چون تنهاس
چون روزگار اطرافش مث خودش سیاه پوشه
چون منم
چون رعناس :)
زود تند سریع جویین شین
https://telegram.me/joinchat/BsXYJzylo-c-MmvJCrzzAg
- ۴۹۷
- ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط