{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

9 دی، 9 دی، 9 دی و ما ادریک ما9 دی؟

9 دی، 9 دی، 9 دی و ما ادریک ما9 دی؟

تو چه می‌دانی که 9 دی چیست؟‌شأن 9 دی از صفحات تقویم

بالاتر است. 9 دی ترجمه عاشوراست به زبان انقلاب اسلامی.
9
دی تجربه عاشوراست به زبان بسیجیان خامنه‌ای که می‌توان

تا کربلا رفت اما با حسین بازگشت و زینب به اسیری نرود. 9 دی،9

دی، 9 دی. 9 دی اگر چه روز بود اما شب قدر انقلاب اسلامی بود و

فرشته‌ها شهدایی بودند که همراه با ما ستاره‌های حضرت ماه،

«این عمار» خامنه‌ای را با حضور خود لبیک گفتند. تقدیر ما را خدا

در شب قدر انقلاب اسلامی خوب نوشت. ما در این شب قدر در

شب قدر انقلاب اسلامی به جای قرآن صامت، قرآن ناطق را بر سر

خود گذاشتیم. 9 دی ما گفتیم؛ الهی العفو از «این عمار» و خدا ما

را بخشید به آبروی شهدا. 9 دی تجلی شهدا بود. من بودم و تو بودی

و ما بودیم و مادر شهیدی و فوج فوج شهدایی که آمده بودند تا سلام

ارباب بی‌کفن را به ما برسانند: «السلام علیک یا اباعبدالله». آنانکه

شهدا را در 9 دی ندیدند، چشم صورت گشوده بودند، نه چشمه بصیرت.

چشم‌ها را باید شست. چفیه نمی‌آید به خواص بی‌بصیرت. چفیه را به

شهدا می‌شناسند. چفیه بر دوش خامنه‌ای زیباست و آنانکه پرسه در مه

می‌زنند، چه می‌دانند چفیه چیست
دیدگاه ها (۱)

‍ 🔴 در دیدار فرماندهان سپاه با امام خامنه ای حفظه الله تعال...

* هاشمی نامه نوشت و ز تشنج دم زد رهبری چاره زد و بر دهنش...

چه بخواهم چه نخواهم، شهدا می بینندگاه در حال گناهم، شهدا می ...

هوا آشفته بود و شهر مجنون زمین سر در گریبان، چشم پر خونحماسه...

🔻مردم، بیست! لانچر، بیست! سیاستمداران...؟✍️مهدوی ارفع🔹۶۲ شب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط