{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شیکن :)

شیکن :)
دیدگاه ها (۱)

کدوم ؟؟

کدوم ؟؟

اگه دوستای خل چل داری ... یعنی همه چیز داری ...

خوشگله نه؟؟

اخی بمیرم واسه هیترا دیگه بعد از دیور و کوکا دیگه ساعت برند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط