{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه حست نیس.....

دیگه حست نیس.....
دیدگاه ها (۳)

ای مررررررگ بر این ساعت بی هم بودن...!

من آینه ی مجسم غم شده ام با قصه ی تلخ غصه همدم شده ام دنیا...

شنیده بودم وقت باران دعا مستجاب است... شبها وروزهاست ...

حرفی نیس دیگه🤠

دیگه قابل توضیح نیس

دیگه برام مهم نیس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط