{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#دلـــــتنگی کم نبود

#دلـــــتنگی کم نبود
الان
#قلبمم شیکسته
دیدگاه ها (۴)

#یادم دادن ک #سرد باشم #طاقت بیارم این #آدما ک دورم ݐورن هوا...

#Яihana❤ new albom

#مغـــــزی که‌‌ شــــده #متــلاشی‌‌‌‌

هووورررررا ما می بریم #elclasico#barcelona#fcreal vs bar...

قلبمم :)))

واااای قلبمم🙈

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط