بهترین حس اینه که شب موقع اس ام اس بازی خوابت برده باشه ،
بهترین حس اینه که شب موقع اس ام اس بازی خوابت برده باشه ، صبح پاشی ببینی اس اومده خوابت برد قربونت برم ؟؟ خوب بخوابی ..
لامصب خیلی حس خوبیه.
لامصب خیلی حس خوبیه.
- ۲.۳k
- ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط