{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🍀저 소녀는 생명의 상징입니다🍀

🍀저 소녀는 생명의 상징입니다🍀
⊹₊˚‧︵‿₊୨ᰔ୧₊‿︵‧˚₊⊹ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
سلامیی چطورین خوشگلاا
خوش اومدین به وایب و رول جدید
رول آهیون(قراره چندتا وایب طولانی طول بکشه)با وایب سبز کههه وایب مورد علاقمه🤓
خوشگله؟؟
راستی کپشن و بیو رو عوض کردم به نظرم کپشن ناز شد ولی بیو رو خیلیی دوست ندارم نظر شما چیه؟؟فردا دومین ترک آلبوم رو منتشر کنم؟؟دومین ترک چی باشه؟؟trairor یا what was i made for??
وای وای واییی امروز رفتم عینکمو عوض کردم چون عینک قبلیم داغون شده بود انقدر نازهههه(چرا دارم میگم؟؟)
ولی شبیه عینک مامانبزرگاس_خوشگله خوشگله
و اینکه بهم بگین پستامو براتون بفرستم یا نه حس نیکنم چون زیاد پست میزارم رو مختونه که براتون میفرستم(لطفا الکی نگین نه ریتا اتفاقا دوست داریم صداقت talkkkkkkssssssse)👍🏻
راستی آهیون بهم میاد؟؟
همین دیگه شبتون بخیر بوثبوث باییی
#𝐋𝐞𝐞_𝐑𝐢𝐭𝐚
#𝐑𝐞𝐠𝐢𝐧𝐚
#𝐎𝐜𝐞𝐚𝐧_𝐕𝐨𝐢𝐜𝐞
#𝐈𝐝𝐨𝐥_𝐕𝐩𝐨𝐩
دیدگاه ها (۵۵)

︶‌҇݃در حاּل ورق܏ زدن݀݁ این دຼف᳤ترچه︶‌҇݃

︶‌҇݃در حاּل ورق܏ زدن݀݁ این دຼف᳤ترچه︶‌҇݃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط