{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تــــــــــو که نباشی نمیخوام دنیا باشه

تــــــــــو که نباشی نمیخوام دنیا باشه
دیدگاه ها (۶)

اشک ریخت برای تو را دوست دارم چون قدرش را میدانی:'(

قصه مرا هرکه بشنود سر به بیابان مینهد:'(

خــــــــــدا جــــــــــون من داداشمو از تو میخوام چون فقط ...

دلــــــــــم هواتـــــو کرده

تو دنیا هیچی نمیخوام اندازه تو✨🎀

میخام نباشه دنیا اگه نباشی 😊به عشق رئال فالو کن

آخه نمیخوام حسش کنی باشه!🥲🤌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط