{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همان پنجره ی

من همان پنجره ی
رو به خیابان بودم
که شبی بسته شد
و رو به کسی باز نشد...
دیدگاه ها (۱)

‌‌عطر ِکسی اینجاستکه هرگزاز اینجا نگذشته..

‌میشود گفت؛تنها طبیعتِ بکرِ زندگی‌ام؛گل های دامنِ چین دارِ ت...

اینو خودم گرفتم از بیرون پنجره ی اتاقمه ؛ به نظرتون خوب شد ؟...

شبی در خیابان های توکیو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط